реферат на тему соціологія як навчальна дисципліна
курсовая работа на тему Соціологія як наука про суспільство. Подробнее о работе: Читать или Скачать. Я обрала тему „ Роль соціології у пізнанні та розвитку суспільства”, тому, що вона актуальна і охоплює велике коло питань: тут і питання різного роду диференціації в суспільстві -- соціальної, етнічної, демо-графічної; тут і проблеми, що виникають у різних групах та організаціях; тут і характеристики "соціальних інституцій" -- сімї, релігії, політики, економіки, освіти тощо; характерис-тика різних суспільних рухів, багатоманітних проблем
СОЦІОЛОГІЯ. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник. для студентів вищих навчальних закладів 2-ге видання, доопрацьоване, доповнене. Чернівці Чернівецький національний університет. 4. Написання рефератів дає студентам можливість поглибленого вивчення певних тем із курсу „Соціологія”, сприяє формуванню початкових навичок науково-дослідної роботи, зокрема щодо пошуку, опрацювання та систематизації літератури з проблеми, складання плану дослідження, логічного викладу змістового матеріалу, формулювання висновків. – категорії дисциплін, суміжних з соціологією (особистість, сім’я, політика, економіка, культура тощо).
Соціологія управління як наука: предмет, об'єкт, сутність та зміст. Ґенеза та еволюція соціології управління. Технологічні засади соціології управління Соціологія управління, як і будь-яка інша спеціальна соціологічна теорія, має свій предмет та об'єкт дослідження. Об'єктом соціології управління виступають різноманітні соціальні системи (групи, угруповання, організації, об'єднання, спільноти, суспільство в цілому), їх підсистеми та ланки, що створюються в суспільстві для досягнення певної мети та вирішення певних завдань. Герасимчук А. Соціологія : Навчальний посібник/ Андрій Ге-расимчук, Юрій Палеха, Оксана Шиян,; Ред. В. Я. Пипченко, Н. М. Труш. -3-є вид., вип. й доп.. -К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2003. -245 с.
з організації самостійної роботи з дисципліни «Соціологія» для студентів 641 н/г Спеціальність: 5.05010301. «Розробка програмного забезпечення». Васильків 2016. Вони вимагають: Ретельного вивчення навчального матеріалу за допомогою підручників, навчальних посібників, сучасної додаткової літератури. Бажання виступати, відстоювати свою точку зору, вести творчу дискусію. а також уміння регулярно вести записи у своїх конспектах. Толерантного ставлення до плюралізму думок своїх товаришів та викладача. До цього семінару готується захист рефератів або з однієї теми, або з курсу. До семінару готують доповіді на 10 хв. Із тем рефератів або готуються як обговорення.
Даний навчально-методичний посібник містить теми есе, завдання для самостійної роботи та тести за темами з курсу «Соціологія». Навчально-методичний посібник підготовлено як продовження «Практикуму з соціології для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання». Призначено для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання, що вивчають соціологію. ISBN. 13. Що не є функцією соціології як наукової дисципліни? 1. Розробка методів збору, обробки, інтерпретації первинної соціальної інформації. 2. Пізнання соціальних явищ і процесів.
Соціоло́гія — наука про умови та процеси у суспільстві, а також їхні дослідження. Соціологія постала з епохи Просвітництва як системно-критична наука соціального і зайняла проміжне місце між природничими та гуманітарними науками. Термін «соціологія» запропонував 1839 року французький учений Оґюст Конт, ще до того як у другій половині XIX ст. соціологія стала самостійною університетською дисципліною. Але ще до Оґюста Конта це поняття вживала перша у світі соціологиня — Гарієт Мартіно, а ще раніше
Навчальні дисципліни (Соціологія). Актуальні методологічні проблеми соціологічного дослідження. Мета навчальної дисципліни. принципи та ключові вимоги до підготовки та оформлення академічних робіт: курсова робота, реферат, есе, тези, анотація, рецензія. основні вимоги й типові помилки усних презентацій; теоретичних засад візуальної соціології
Мета дисципліни Метою викладання навчальної дисципліни “Соціологія” є отримання теоретичних знань про соціальні явища та процеси, дію соціальних законів, розвиток соціологічного мислення та культури студентів, формування навичок проведення конкретно-соціологічного дослідження: вміння скласти програму дослідження, анкету для збирання соціологічної інформації, провести елементарну обробку зібраної інформації тощо. Завдання дисципліни 1. Опанування сутності теорії та методології соціологічної науки. Теми та зміст семінарських занять. Тема 1. Соціологія як наука. Предмет та функції соціології. Предмет соціології.
Донедавна соціологія як наука і навчальна дисципліна перебувала в нашій країні на задвірках знань і соціальної практики. Соціологія була змушена здебільшого не вивчати процеси, а обґрунтовувати їх необхідність, як і вмотивованість рішень і дій влади. Тільки наприкінці 80-х років XX ст. соціологія була затребувана і в колишньому СРСР, долаючи відставання від світової соціологічної теорії та практики. Сьогодні вона — самостійна галузь знань у вищій школі, академічній науці.
3. Програма навчальної дисципліни. Змістовий модуль 1. Вступ до дисципліни. Тема 1. Предмет соціології особистості. Вступ до проблематики курсу. Соціологія особистості як галузь соціології. Предмет соціології особистості. Особистість. Тематика рефератів та доповідей 1. Особистість у сучасному світі: проблеми та перспективи 2. Особистість і сім’я. 3. Особистість і трудовий колектив. 4. Самореалізація особистісті.
Комментарии
Отправить комментарий