тесту на оцінку рівня конфліктності за а.а кіршевою та а.а рябчиковою
Оцінка конфліктності особистості Ложкін Г.В., Повякель Н.І. Психологія конфлікту: теорія і сучасна практика: Навчальний посібник. – К.: ВД Професіонал, - презентация. Презентация была опубликована 4 года назад пользователемАлла Карнаух. Інструкція: при відповіді на питання тесту з трьох запропонованих варіантів відповіді необхідно вибрати один із варіантів і записаного, наприклад, 1-а, 2-6, 3-в. 3 1. Чи властиво Вам прагнення до домінування, до підпорядкування своїй волі інших людей? а) ні, не властиво; а) ні, не властиво; б) інколи; б) інколи; в) так, властиво. в) так, властиво. 4 2. Чи є у Вашому колективі люди, які Вас побоюються, а, можливо, і ненавидять? а) так; а) так; б) складно відповісти; б) складно відповісти; в) ні. в) ні.
Классификатор к тесту В.Ф. РЯХОВСКОГО. 30—32 очка. Вы явно некоммуникабельны, и это Ваша беда, так как страдаете от этого больше Вы сами. Но и близким Вам людям нелегко. На Вас трудно положиться в деле, которое требует групповых усилий. Старайтесь быть общительнее, контролируйте себя. 25—29 очков. Тест на оценку самоконтроля в общении. (разработан американским психологом. Марион Снайдером). Внимательно прочтите десять предложений, описывающих реакции на некоторые ситуации. Каждое из них вы должны оценить как верное или неверное применительно к себе.
Оцінка рівня ризиків є одним з найважливіших етапів економічного аналізу, оскільки для управління ризиком його необхідно, перш за все визначити, проаналізувати і оцінити. Аналіз ризику - це застосування системи спеціальних знань з дослідження економічних явищ і процесів за умов невизначеності та конфліктності з метою отримання якісної та кількісної інформації, необхідної для прийняття управлінських рішень. Рівень ризику - це оцінка співвідношення масштабу очікуваних втрат до величини майна підприємства, а також ймовірності настання цих втрат. Наприклад, фінансовий стан підприємства експерти можуть оцінювати з поділом на високий, середній і низький рівні ризику у розрізі наступних складових
2. Тест на оцінку рівня конфліктності (за А. А. Кіршевою та А. А. Рябчиковою). Запропоновано 14 питань і учням необхідно було обрати один із трьох запропонованих варіантів відповіді. Після підрахування кількості балів робимо висновок: 14-23 бали – низький рівень конфліктності; 24-32 бали – середній; 33-42 – високий рівень. 3. Тест на визначення інтегральних форм комунікативної агресивності В. В. Бойко. Відмінністю даної методики є не тільки доступність, але й широта і інтегральність діагностичного діапазону.
Актуальність теми: для дитини період з 10 до 15 років (підліток) - це найважчий з усіх дитячих віків, що являє собою період становлення особистості Разом з цим, це найвідповідальніший період, оскільки у цьому віці закладаються основи моральності, формуються соціальні установки, відношення до себе, до людей, до суспільства Крім того на даному етапі життя, стабілізуються риси характеру й основні форми міжособистісної поведінки Головні мотиваційні лінії цього вікового періоду, що пов’язані з активним прагненням до особистісного самовдосконалення, - це самопізнання, самовираження й самовдосконале
2. Тест на оцінку рівня конфліктності (за А. А. Кіршевою та А. А. Рябчиковою). Запропоновано 14 питань і учням необхідно було обрати один із трьох запропонованих варіантів відповіді. Після підрахування кількості балів робимо висновок: 14-23 бали низький рівень конфліктності; 24-32 бали середній; 33-42 високий рівень. 3. Тест на визначення інтегральних форм комунікативної агресивності В. В. Бойко. Відмінністю даної методики є не тільки доступність, але й широта і інтегральність діагностичного діапазону. Вона дозволяє окрім тонких проявлень агресії і потрібність в ній, і ступінь агресивного зара
3.3. Тест «Оцінка рівня конфліктності особистості». (Ложкин Г.В., Повякель Н.И. Практическая психология конфликта: Учеб. Пособие. При цьому чим вищий підсумковий показник, тим вищим є рівень конфліктності особистості, для якого характерно наявність характеру, що обумовлює продукування конфліктів, використання конфліктогенів спілкування й, безумовно, підвищення конфліктогенності стосунків у колективі. При інтерпретації показників можна використати наступні орієнтовні оцінки конфліктності: 14-20 балів – низький рівень конфліктності. 21-24 бали – рівень конфліктності нижчий за середній. 25-29 бали – середній рівень конфліктності. 51.
Описание теста, возможность бесплатно пройти этот тест онлайн. Психологические тесты на PSYTESTS.ORG. Опросник «Цель-Средство-Результат» (ЦСР), разработанный А. А. Кармановым, предназначен для исследования особенностей структуры деятельности. Автор методики исходит из того, что деятельность человека достаточно полно описывается тремя категориями: «цель», «средство» и «результат». Пройти тест «Цель-Средство-Результат», 32 вопроса.
Актуальність теми: для дитини період з 10 до 15 років (підліток) - це найважчий з усіх дитячих віків, що являє собою період становлення особистості Разом з цим, це найвідповідальніший період, оскільки у цьому віці закладаються основи моральності, формуються соціальні установки, відношення до себе, до людей, до суспільства Крім того на даному етапі життя, стабілізуються риси характеру й основні форми міжособистісної поведінки Головні мотиваційні лінії цього вікового періоду, що пов’язані з активним прагненням до особистісного самовдосконалення, - це самопізнання, самовираження й самовдосконале
Второй проводилась методика «Тест на самооценку стрессоустойчивости Киршева-Рябчикова», по результатам которой, можно сделать заключение, что школьникам в подростковом возрасте свойственен средний уровень стрессоустойчивости. Результаты «Теста на самооценку стрессоустойчивости Киршева-Рябчикова» отражены на рисунке 9. 35% 30% 25% 20% 15% 11% 10% 5% 0%. чуть ниже среднего.
Представлені тести мають критеріально-орієнтовний характер і можуть бути використані для оцінки досягнутого рівня розвитку здібностей, знань та вмінь студентів з обраних дисциплін, а також для підготовки до комплексного кваліфікаційного державного екзамену випускників ОС бакалавра напряму підготовки «Практична психологія». 3. Які потреби займають другий щабель в ієрархії потреб за А.Маслоу? Відповідь: 1) потреби у повазі; 11.
Текст методики Д.М. Рамендик «Определение уровня конфликтности индивида». Инструкция: При ответе на вопросы теста из трех предлагаемых вариантов ответа выберите один и запишите его. Например: 1 – а, 2 – б, 3 – б, 4 – в и т. д. 1.Характерно ли для вас стремление к доминированию, то есть к тому, чтобы подчинить своей воле других? а) нет. б) когда как. в) да. 2.Есть ли в вашем коллективе люди, которые вас побаиваются, а возможно и ненавидят? а) да. б) ответить затрудняюсь. в) нет. 3.Кто вы в большей степени? а) пацифист. б) принципиальный. в) предприимчивый. 4.Как часто вам приходится выступать с
🌟🌟🌟🌟🌟 Оригінальна робота: "Курсова: "Особливості міжособистісного спілкування у підлітків", Психологія". Головний зміст цього віку складає перехід від дитинства до дорослості. Цей період поділяється на два етапи — підлітковий і юність (рання і пізня). Однак хронологічні рамки цих віків часто визначаються абсолютно по-різному. Процес акселерації порушив звичні вікові рамки періоду підліткового віку. Медична, психологічна, педагогічна, юридична, соціологічна література визначає різні рамки цього віку
Комментарии
Отправить комментарий